تجهیزات قنادی در اصفهان

 تجهیزات شیرینی پزی شما باید مطابق با استانداردها و الزامات شما طراحی شده باشد. این امر توسط شرکت سپاهان متعهد و با شناخت شما، محصولات و بازارتان شروع می شود. از کدام دستور العمل های منحصر به فرد استفاده می کنید؟ شرایط خاص شما چیست؟ ما هنگام طراحی خط تولید شما همه این عوامل را در نظر می گیریم. ما مطمئن می شویم که تمام امکانات شما را در سپاهان متعهد اصفهان قبل از اعمال آنها در محیط تولید شما بررسی و آزمایش شوند. سپاهان متعهد تولید کننده ی تجهیزات شیرینی پزی و تجهیزات قنادی است. اگر مایل به تولید محصولات قنادی هستید، سپاهان متعهد اصفهان سازنده تجهیزات شیرینی پزی است. ما بیش از ربع قرن سابقه در ارائه تجهیزات قنادی به تولید کنندگان شیرینی در سراسرایران داریم که ما را به یک شریک قابل اعتماد و شناخته شده تبدیل می کند. خواه این یک روش ساده قالب گیری باشد یا آخرین قالب گیری بدون نشاسته کاربردی،ما می توانیم شما را با تجهیزات مناسب کمک کنیم. خرید تجهیزات قنادی در اصفهان می‌تواند به معنای شروع یک کسب‌ وکار یا باز کردن یک پنجره جدید باشد،. بسیاری از تبلیغات فریبنده ادعا می‌کنند که هزینه‌های راه‌اندازی کم، اما خرید یک کسب‌وکار ماشین‌های تجهیزات قنادی هم مزایا و هم معایبی دارد. هنگام در نظر گرفتن خرید هر نوعی از تجهیزات قنادی یا حق امتیاز آن، سرمایه گذاری اولیه، استراتژی بازاریابی و توانایی خود را برای نگهداری واحدها در مکان های مختلف در نظر بگیرید.

 

تجهیزات قنادی و آب نبات سازی در اصفهان

تجهیزات تولید شیرینی سپاهان متعهد در اصفهان شامل سیستم های تولید دسته ای کوچک و انعطاف پذیر و خطوط پیوسته با خروجی بالا است. اجاق‌ها و رسوب‌دهنده‌ها با خروجی پایین‌تر و مقیاس آزمایشگاهی برای دوره‌های کوتاه شیرینی‌پزی ایده‌آل هستند. تجهیزات شیرینی پزی ما در اصفهان همچنین برای تولید دسته هایی برای توسعه محصول و اهداف بازاریابی مناسب هستند. از طرف دیگر، می‌توانید از مرکز نوآوری ما در پیتربورو دیدن کنید تا راه‌ حل درست‌سازی شیرینی سفارشی را بیابید. این فناوری‌های فرآیند اثبات‌شده را می‌توان برای ایجاد یک سری از سیستم‌های فرآیند پیوسته با کارایی بالا برای تقریباً هر نوع شیرینی‌سازی شکری ترکیب کرد.

تجهیزات قنادی

تجهیزات قنادی ما در اصفهان شامل تمام ابزار و ماشین آلات مورد نیاز شما برای جابجایی و آماده سازی ایمن تجهیزات قنادی، از جمله ابزارهای نورد و اندازه، تونل های خنک کننده، اندازه گیر طناب و موارد دیگر می باشد. سایزر افقی طناب ما به برش و بسته بندی کمک می کند، با ساخت طناب های آب نباتی که با استفاده از دو جفت سایزر شکل گرفته و اندازه می شوند تا اطمینان حاصل شود که در بسته قرار می گیرند. تجهیزات نورد و امتیازدهی ما برای ساخت آدامس و تونل های خنک کننده ما برای تهیه آب نبات استفاده می شود. این ماشین‌های دقیق و کارآمد تضمین می‌کنند که هر تکه طناب آب نبات به یک اندازه بیرون می‌آید و به‌خوبی در بسته‌بندی خود بسته می‌شود.

 

ماشین آلات آب نبات سازی در اصفهان

تجهیزات قنادی ما در اصفهان شامل میکسرهایی برای کمک به تهیه تافی ها و آب نبات های جویدنی، تونل های خنک کننده و اکسترودر برای تولید آب نبات های نرم و آب نبات های شیری است. این ماشین‌های خودکار تنظیم‌شده دما می‌توانند با مقدار زیادی آب نبات در هر ساعت کار کنند و 100 کیلوگرم آب نبات در ساعت تولید کنند. علاوه بر آب نبات، این دستگاه ها را می توان برای کار با تافی، آدامس و سایر خوراکی های شیرین نیز استفاده کرد.

 

خرید ماشین های پرس آب نبات سخت در اصفهان

از دستگاه های پرس آب نبات سخت ما می توان برای تهیه آب نبات سخت به راحتی استفاده کرد. این برای پشتیبانی از تهیه مقادیر زیادی آب نبات سخت طراحی شده است و آن را به طرح دلخواه شما تبدیل می کند. دستگاه های پرس آب نبات سخت ما کاملاً خودکار هستند و هنگامی که آب نبات آماده شد می توان آن را به یک خنک کننده منتقل کرد و سپس بسته بندی کرد و همه از دستگاه های دیگر ما برای یک فرآیند کاملاً خودکار استفاده می کنند.

 

ماشین آلات ساخت آب نبات

از دستگاه های تولید آب نبات ما می توان برای مخلوط کردن و ساختن میله های آب نبات استفاده کرد و سپس آنها را برای بسته بندی با استفاده از یکی از دستگاه های دیگر ما حمل کرد.ماشین‌های ما در مصرف انرژی کارآمد هستند، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و طوری طراحی شده‌اند که با مقادیر زیادی آب نبات یا شکلات کار کنند. آنها کاملاً خودکار هستند و در صورت تمام شدن لفاف یا محصول متوقف می شوند و اختلال را به حداقل می رساند و خطر آلودگی را کاهش می دهد.

 

تجهیزات شیرینی پزی در اصفهان

از میان طیف وسیعی از  تجهیزات قنادی، تجهیزات لازم برای فرآوری تافی، آب نبات، آدامس، کشمش با پوشش شکلاتی، آب نبات چوبی، تخته شکلات وخمیر موارد دیگر را انتخاب کنید. تجهیزات ما دارای طرح‌های مدولار هستند که به راحتی نگهداری و تمیز کردن آن‌ها آسان است و می‌توانند با هم کار کنند. به عنوان مثال، میکسر ما می تواند یک تونل خنک کننده را تغذیه کند، و دستگاه نورد و امتیازدهی می تواند دستگاه های بسته بندی و بسته بندی را تغذیه کند، همانطور که سایزر طناب افقی می تواند. ما همچنین ماشین‌هایی داریم که می‌توانند برش، تا کردن و بسته‌بندی را در یک واحد انجام دهند تا حداکثر کارایی را داشته باشند.

 

خرید غلطک قطره ای در اصفهان

غلطک های قطره ای نوعی از  برای تولید شیرینی های پخته شده سفت استفاده می شود. ما در سپاهان متعهد، غلتک های مختلف از نوع BCH روی میز با طول های مختلف داریم. آنها به طور کامل با یک سوئیچ ایمنی، کنتاکتور Stop/Start محافظت می شوند. غلطک های قطره ای می توانند روی میز باشند یا روی یک قاب با چرخ نصب شوند.اشکال مختلفی موجود است که برخی از آنها عبارتند از: شکم گرد، گلابی بزرگ، گلابی کوچک، نیشکر آب نبات، شکل توت، برش لیمو، مربع مخروطی و بسیاری دیگر.

 

ماشین آلات بسته بندی قنادی

در سپاهان متعهد، اینگونه است که یک ماشین بسته بندی به صورت جداگانه مطابق با نیاز مشتری طراحی شده است: پس از برنامه ریزی جامع همراه با مشتری، یک سیستم جدید با پشتیبانی از ربات از اجزای سیستم آزمایش شده و آزمایش شده ما با استفاده از رویکرد ماژولار ایجاد می شود. طراحی مدولار اجازه می دهد تا عملکرد دستگاه به طور انعطاف پذیر تعیین شود و متناسب با نیازهای خاص مشتری باشد. با کمک اجزای سیستم و ماشین های فرعی استاندارد شده، همه فرآیندها به صورت ناب و بدون درز در یک خط یکپارچه می شوند. اصولا از دستگاه های بسته بندی شوبرت می توان برای بسته بندی انواع محصولات استفاده کرد. برای این منظور، کارشناسان شوبرت ابزارهای رباتی را با همسانی ایده آل برای هر محصول توسعه می دهند. تمام اجزای سیستم مدولار شوبرت به گونه ای طراحی شده اند که با یکدیگر سازگار باشند و می توانند بارها و بارها برای ایجاد راه حل های بسته بندی بسیار کارآمد با یکدیگر ترکیب شوند.

سری OMB یک سیستم کیسه‌بندی دستی است که مجهز به سیستم توزین ناخالص الکترونیکی برای مطابقت با استانداردهای بین‌المللی و ارائه دقت و اطمینان بالا است. ساخت و ساز ساده و طراحی محکم عملکرد ایمن و دقیق را تضمین می کند. این برای فعالیت در طیف گسترده ای از صنایع مانند مواد غذایی، خوراک، مواد شیمیایی و مصالح ساختمانی طراحی شده است. این سیستم را می توان به طیف وسیعی از دستگاه های تغذیه (ثقلی پرسرعت یا استاندارد، تسمه، پیچ و فیدر ارتعاشی) مجهز کرد.

 

امکانات ماشین آلات بسته بندی قنادی

  • عملکرد تمیز و کنترل شده با گرد و غبار
  • کنترلر توزین کاربر پسند (SpeedAC NXT) با چندین صفحه نمایش
  • قسمت بالایی دهانه کیسه ای از سلول های بار معلق است
  • تصحیح صفر خودکار، جبران مواد در حین پرواز و انتخاب زمان یا وزن مورد نظر در نرخ جریان دریبل
  • عملکرد دستی گیره کیسه با استفاده از یک جفت دکمه فشاری پنوماتیک با کنترل های ایمنی
  • ساختار پشتیبانی سفت و سخت در فولاد جوش داده شده

 

ویژگی ماشین آلات بسته بندی قنادی

  • طیف متنوعی از دستگاه های تغذیه
  • گرانش، تسمه، پیچ و فیدر ارتعاشی با سرعت بالا یا استاندارد
  •  کار مداوم
  • روکش بالا، پایین و کل
  •  کنترل کاملا اتوماتیک فرآیند
  • اندازه کوچک، ساختار پایدار
  •  مصرف برق کم
  •  اندازه جمع و جور، ماشین روی چرخ و وزن کم،
  • موتورها و چرخ دنده ها

 

میکسر در اصفهان

این میکسر یکی از تجهیزات قنادی استاندارد بین المللی مخلوط کردن مواد شیرینی پزی برای تافی ها ، آب نبات های جویدنی قابل مخلوط در اصفهان است.

ویژگی های میکسر

  • بازوی اصلی و بازوی دستیار توسط یک موتور با کاهنده از طریق یک جفت دنده هدایت می شوند
  • پیچ تخلیه توسط موتور جداگانه هدایت می شود
  • خروجی باز یا بسته توسط سیلندر کنترل می شود، جرم به طور خودکار توسط پیچ تخلیه می شود
  • بازوهای مخلوط، صفحه جانبی، محفظه پیچ تخلیه طراحی ژاکت هستند و می توانند گرم شوند و دمای فعلی روی صفحه نمایش داده می شود

میکسر

تونل خنک کننده قنادی

این تونل خنک کننده کارامد ترین تجهیزات قنادی برای تولید آب نبات در اصفهان است. تسمه نقاله در تونل خنک کننده توسط موتور آلمانی SEW با کاهنده، تنظیم سرعت از طریق مبدل فرکانس زیمنس، سیستم خنک کننده مجهز به کمپرسور BITZER، شیر انبساط الکترونیکی امرسون، شیر سه گانه زیمنس، دمنده هوای خنک KÜBA، دستگاه کولر سطحی، دما هدایت می شود. و RH قابل تنظیم از طریق سیستم کنترل PLC و صفحه نمایش لمسی HMI است.

 

cooling

 

خرید دستگاه رولینگ قنادی در اصفهان

این دستگاه از جمله تجهیزات ضروری قنادی در اصفهان برای تولید آدامس می باشد. ورق آب نبات از اکسترودر توسط 6 جفت غلتک اندازه گیری  می شود.

ویژگی های اصلی دستگاه رولینگ قنادی

  • هر غلتک نورد و غلتک برش توسط موتور جداگانه هدایت می شود
  • تنظیم فرکانس اینورتر، و غلتک سنج را می توان به آب سرد تغذیه کرد
  •  دستگاه پودری بالایی
  • دستگاه پودر پاشی
  •  طراحی مدولار، که برای تمیز کردن و جداسازی آسان است.

rolling

 

 

خرید دستگاه اکسترودر قنادی در اصفهان

این اکسترودر برای اکستروژن آب نبات های نرم از جمله آدامس، آدامس حباب دار، تافی، کارامل نرم و آب نبات های شیری می باشد. قطعات در تماس با محصولات قنادی از SS 304 ساخته شده اند. این دستگاه مجهز به غلتک های تغذیه دوبل، پیچ های اکستروژن دوبل شکل، محفظه اکستروژن با تنظیم دما است و می تواند محصول یک یا دو رنگ را اکسترود کند.

Extruder

 

ویژگی های اصلی دستگاه اکسترودر قنادی

  • سیستم کنترل PLC، صفحه لمسی HMI، کنترل یکپارچه
  • پیچ های اکستروژن و غلتک های تغذیه توسط موتورهای جداگانه هدایت می شوند و سرعت قابل تنظیم از طریق مبدل فرکانس است.
  • محفظه اکستروژن فوقانی کج کننده موتور برای تمیز کردن آسان انتخاب شده است
  • طراحی مدولار، نگهداری و تمیز کردن آسان

نظرات کاربران


کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید ورود / ثبت نام

نظرات

0 نظر